Translate

2014/10/09

Aplikacje na Androida #2 Gry logiczne

Witajcie

W tym poście chce Wam pokazać parę ciekawych gier, na które możecie zwrócić uwagę i według mnie są bardzo dobre. Idealne na długie jesienne wieczory.

 

 

2048
Gra ta polega na łączeniu sąsiadujących, takich samych liczb. Liczby te są wielokrotnościami liczby 2. Należy je wcisnąć na planszę i zdobywać jak najwyższy wynik.
Gra ta jest bardzo wciągająca. Dla ludzi lubiących takie gry jest idealną rozrywką.
Moja ocena: 9/10
Download: Kliknij tutaj


Cut the Rope
To prosta gra 2D. Celem jest nakarmienie cukierkiem żaby. Aby to zrobić należy ściąć ruchem palca sznurek na którym powieszony jest owy cukierek.
Gra ciekawa, jednak jeśli chodzi o darmową wersję to mało dostępnych poziomów.
Moja ocena: 7/10
Download: Kliknij tutaj


Where's my water?
Celem gry jest doprowadzenie wody do prysznica krokodyla.
Gra bardzo ciekawa jednak aby mieć dostęp do wszystkich poziomów należy wykupić tę grę (tak jak w przypadku Cut the Rope). Mimo to warto zagrać w nią ;)
Moja ocena:9,5/10
Download: Kliknij tutaj



Jeśli chcecie więcej recenzji aplikacji na Androida czy IOS piszcie w komentarzach :)
Zapraszam również do obserwowania mojego profilu na Twitterze ----> https://twitter.com/flatchjack
Pozdrawiam i cześć!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz