Translate

2014/11/14

Aplikacje mobilne #4 Clash of Clans

Witajcie.
Długo tutaj nic nie pisałem, dlatego chcę to dziś jakoś nadrobić. Dziś chcę wam opisać bardzo ciekawą grę strategiczną, która mnie wciągnęła do reszty - a mianowicie Clash of Clans. Fanatycy gier strategicznych jeśli nie znają tego tytułu, to warto się z nim obeznać.





Cel gry
Właściwie celem gry jest walka klanów, jak tytuł wskazuje, ale to nie jest konieczne. Na początek gry warto rozbudowywać system obrony takie jak mury, wieżyczki, armaty itp oraz rozwijać wojska. Tak jak w większości gier strategicznych przez pierwsze parę dni jest okres ochronny wioski przez co w tym czasie można spokojnie rozwijać wioskę itp.
Są dwa typy rozgrywek: single player i multiplayer. W trybie multiplayer musisz pokonać wioskę przeciwnika, który jest losowy. Jeśli go pokonasz to przyznawane są trofea i od ich ilości zależy w jakiej dywizji będziesz. Oczywiści za przegraną walkę odbierane są trofea
 Natomiast w trybie single player musisz zniszczyć wioskę goblinów. Za zwycięstwo dostaje się złoto oraz eliksir w zależności od poziomu trudności, a także gwiazdki w zależności w jakim stopniu została zniszczona wioska.


Moja opinia
Uważam, że gra jest bardzo ciekawa i warta poświęcenia choć trochę czasu. Bardzo mi się podoba możliwość rozstawienia wojska oraz obrony wioski według własnej strategii, co w niektórych grach strategicznych mi tego brakuje. W grze tej brakuje mi jednak możliwości wysyłania wiadomości prywatnych do gracza (jest tylko czat) oraz wyszukiwania gracza (można tylko wyszukać klan, jednak gracza, który nie należy do klanu trudno znaleźć). Każdy oczywiście ma swoje zdanie, mam nadzieję, że to nie długo dodadzą :)


Tutaj możecie zobaczyć moją wioskę aktualnie :D
oraz moje wyniki w potyczkach





Zachęcam do obserwowania mojego bloga oraz profilu na Google+
Pozdrawiam i miłego wieczoru ;)


3 komentarze:

  1. Wiele słyszałem o tej grze. Jednak nie miałem okazję w nią grać. Wydaje mi się, że takich tytułów na AND OS jest bardzo dużo. Powiedz, co jest w tej grze tak interesującego, że wszystkim się ona podoba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sb myślałem, czemu to jest ciągle w Top pobieranych gier (na AppStorze), aż sam nie zainstalowałem.
      Takich jak ta gra jest nie dużo a jeśli są to mało popularne (jak znasz to podaj tytuły chętnie zobaczę :D)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Po udanym root'cie i wgraniu custom rom'u ściągnę tą aplikację, pogram chwilę i wtedy zaproponuje coś, co jest najbardziej zliżone do Clash ot Clans. Noo chyba że jednak nie ma - a ja opieram się tylko na moim 'widzi-mi-się' ;]

    OdpowiedzUsuń