Translate

2014/10/25

Aplikacje mobilne #3 Timberman, DTTS

Witajcie.
Ostatnio napisałem parę postów na tym blogu i chciałem dodać je co parę dni. Niestety jakimś cudem mi się pousuwały :( Teraz postaram się je napisać od początku, ale w tym czasie żeby nie było tutaj pusto to chciałbym ocenić aplikację na Androida i inne platformy mobilne. Dziś chcę wam przedstawić i polecić 2 fajne gierki. Zapraszam do czytania oraz do udziału w ankiecie obok ------>


Timberman
Jest to jedna z bardzo ciekawych gier, która wciągła mnie, mimo swojej prostoty. W grze wcielamy się w drwala. Celem gry jest przycinanie drzewa, utrudnieniami są gałęzie na które trzeba uważać. Pasek u góry drwala życia zależy od częstotliwości ścinania drzewa- im wolniej to robimy, tym pasek życia się zmniejsza. 4 różne mapki oraz możliwość odblokowywania skórek sprawia, że gra jest jeszcze bardziej ciekawsza.
Mój aktualny rekord to 381 a wasz? :D


Download [Android]: Kliknij tutaj aby pobrać
Download[IOS]: Kliknij tutaj aby pobrać
Download[Windows Phone]: Kliknij tutaj aby pobrać


Don't Touch The Spikes
Chyba jedna z bardzo wciągających gier ostatnich miesięcy. Według mnie jest znacznie ciekawsza niż Flappy Bird. Celem gry jest omijanie kolców (jak sama nazwa wskazuje). Dodatkowo można kupować dodatkowe skórki za cukierki lub diamenty oraz możemy stoczyć pojedynek z innym ptakiem :) Gra jest bardzo ciekawa i warta pobrania, nawet tylko na chwilę
Mój aktualny wynik - 78! A wasz? :D
Download[Android]:Kliknij tutaj aby pobraćDownload[IOS]:Kliknij tutaj, aby pobrać






Zapraszam do dzielenia się ze swoimi rekordami :)
Zachęcam również do obserwacji mojego konta na twitterze -----> Twitter
oraz do obserwacji mojego konta ---- +Piotr Migroń
Pozdrawiam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz